AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Waarom wordt de activeringsstatus van mijn modem weergegeven als niet beschikbaar in FordPass®*?

Als een vorige eigenaar of huidige gebruiker een activeringsstatus in uitvoering heeft en u uw voertuig activeren selecteert, ontvangt u een pop-up in FordPass waarin wordt aangegeven dat activering momenteel niet beschikbaar is.

Om uw account te activeren, moet het huidige activeringsverzoek eerst worden voltooid.

Als u de eigenaar van het voertuig bent, kunt u een FordPass Connect-reset uitvoeren om eerdere gebruikers, al hun gegevens en instellingen in het voertuig te verwijderen.

Als u verder nog problemen ondervindt, selecteer dan contact opnemen met een Gids voor verdere ondersteuning.

Aanvullende informatie

Hoe keur ik modemverzoeken van secundaire gebruikers goed?
Hoe kan ik toegang tot een geactiveerd voertuig aanvragen?


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.