Home > Ervaar Ford > Werken bij Ford
Working at Ford

Beschikbare Vacatures

Momenteel zijn wij op zoek naar:

  •       

    Ford Credit

    Medewerker Binnendienst Kredieten – met doorgroeimogelijkheden naar sales of verantwoordelijke functie/teamleader

    Om het bedrijf goed te leren kennen, ga je van start in de Retail afdeling.
    Beleef de drukke autosalonperiode (januari t.e.m. mei) vanuit een uitdagende, operationele positie!
    Je helpt mee met de administratieve verwerking van de kredietaanvragen en uitbetaling aan de verdelers in het Ford Netwerk. Je volgt adequaat de lopende dossiers op. Je hebt veelvuldig contact met onze klanten en medewerkers in diverse talen (NL-FR). Je ondersteunt de teamleden met de voorbereiding van de kredietdossiers.

    Je start in een contract van bepaalde duur - startbaan (*) en bij een positieve evaluatie biedt het bedrijf een vast contract aan. Doorgroei naar een functie met verantwoordelijkheid of field functie binnen een ruimte van 2/3 jaar.

    Profiel:

    • Diploma: Master niveau, bij voorkeur in een Economische richting
    • Nederlands, Frans en Engels : vlot spreken en schrijven
    • Je werkt nauwkeurig en georganiseerd
    • Je bent stressbestendig en een teamspeler
    • Je pikt snel zaken op en kan snel overweg met systemen
    • Interesse/kennis in kredieten/automotive finance is een plus
    • Doorgroeipotentieel naar fieldfunctie of verantwoordelijke functie: dynamisch, passie voor de business, verantwoordelijkheidszin

    Aanbod en voordelen:

    • Een boeiende functie in een internationale onderneming;
    • Start tijdelijk contract (startbaan *) met optie vaste aanwerving
    • Zeer competitieve vaste verloning;
    • Toetreding tot Sector Pensioenplan en hospitalisatieverzekering;
    • Tijdsregeling : Dag – Voltijds – glijdende werkuren;
    • Plaats van tewerkstelling: FCE Bank plc – Belgisch filiaal, Hunderenveldlaan 10, 1082 Sint-Agatha-Berchem.
    • Vermoedelijke startdatum: zo snel mogelijk

    Hoe solliciteren:
    E-mail met motivatie, CV en referentie Binnendienst Kredieten aan Mevr. Kathleen Hellinck (khellin1@ford.com, telnr 02 482 23 14) of Mevr. Patricia Verdyck (pverdyck@ford.com, telnr. 02 482 23 11)

    (*) Startbaan : http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=7452 

  •       

    ford

    FORD MOTOR COMPANY (BELGIUM) N.V.

    Hunderenveldlaan 10
    1082 SINT-AGATHA-BERCHEM
    www.ford.be
    VACATURE

    Wij zoeken:

    Accounting/Human Resources Assistant -Afdelingen Accounting & Human Resources (M/V)
    (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Jobomschrijving:

    Voor de afdelingen Accounting & Human Resources zijn wij op zoek naar een polyvalente collega met sterke administratieve vaardigheden, die gestructureerd en nauwkeurig kan werken.  Je bent leergierig en kan goed prioriteiten bepalen.

    Hij/zij combineert Accounting en HR taken.  Hij/zij rapporteert in het Accounting Team aan de Supervisor Accounting en in het HR Team aan de Coordinator HR, Purchase, Health & Safety. 

    Taken:

    Als Assistent(e) Human Resources doet u veelal administratief ondersteunende taken, waaronder:

    • Algemeen beheer van het wagenpark
      • Correcte & up to date administratieve verwerking van de bedrijfswagens in dienst van de onderneming
      • Verwerking in- en uit diensten, verkeersovertredingen, schades, tankkaarten, etc.
      • Informeren van gebruikers bedrijfswagens
      • Contacten met verzekeringsmaatschappij & Ford concessiehouders
      • Follow-up van kosten
      • Beheer poolwagen
    • Andere administratief ondersteunende taken, zoals:
      • Uitschrijven personeelsattesten
      • Afwezigheidsadministratie

    Als Assistent(e) Accounting voert u zowel taken uit voor de debiteuren- als de crediteurenboekhouding.  Hij/zij werkt zelfstandig aan taken met een beperkte complexiteit.  Er wordt vooral gebruik gemaakt van bedrijfseigen systemen.

    De werkzaamheden zijn veelal administratief ondersteunende taken, waaronder:

    • Opladen billing aanvragen
    • Voorbereiden manuele betalingen
    • Opladen aanvragen voor credit – en debetaanvragen
    • Printen en klasseren van periodieke rapporten

    Algemene vereisten:

    De kandidaat dient aan volgende voorwaarden te voldoen:

    • Diploma Bachelor-niveau (bvb. Office Management, Bedrijfsmanagement...);
    • Talenkennis: zeer grondige beheersing van het Nederlands, goede kennis Frans en Engels - zowel geschreven als gesproken;
    • Grondige kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook, ...);
    • Zeer sterke kennis van en interesse in administratie;
    • Je bent zeer klantgericht en proactief;
    • Je volgt zaken nauwgezet op en werkt uiterst nauwkeurig;
    • Je streeft voortdurend naar kwaliteit in dienstverlening en verbetering van eigen competenties;
    • Je bent bereid om in team te werken en je stelt je leergierig op.

    Hoe solliciteren:

    E-mail met motivatie en CV aan Mevr. Patricia Verdyck
    Contactgevens: pverdyck@ford.com, telnr. 02/482.23.11

    Aanbod en voordelen:

    • Een boeiende functie in een internationale onderneming;
    • Een voltijdse functie van onbepaalde duur;
    • Een competitieve vaste verloning;
    • Toetreding tot groeps- en hospitalisatieverzekering;
    • Tijdsregeling: 40u /week - flexibele uurregeling;
    • Parking beschikbaar en openbaar vervoer in de buurt.

    Plaats van tewerkstelling:

    Hunderenveldlaan 10, 1082 Sint-Agatha-Berchem.

    Vermoedelijke startdatum: zo snel mogelijk

Top