AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Waarom kan ik de FordPass®*-app niet downloaden?

Als u FordPass niet kunt downloaden naar uw apparaat, komt dat waarschijnlijk door een van de drie onderstaande redenen:

Probleem  Oplossing
Uw apparaat heeft wellicht niet genoeg vrije opslagruimte voor de update/download.   We raden u aan ruimte vrij te maken op uw apparaat. 
Er zijn wellicht problemen met uw netwerk-/internetverbinding.

Controleer de sterkte van uw mobiele netwerk en/of wifi-verbinding.

  • Wifi-verbinding 
    • Als wifi uitgeschakeld is, schakelt u wifi in en probeert u verbinding te maken.
    • Als wifi ingeschakeld is, schakelt u wifi uit en probeert u verbinding te maken via mobiele data.
  • Mobiele verbinding 
    • Als mobiele data uitgeschakeld is, schakelt u mobiele data in en probeert u verbinding te maken.
    • Als mobiele data ingeschakeld is, schakelt u mobiele data uit en probeert u verbinding te maken via wifi.
U moet uw apparaat wellicht uit en aan zetten.
  1. Zet uw apparaat 30-60 seconden uit. 
  2. Zet uw apparaat aan.
  3. Probeer FordPass te downloaden.


Als u FordPass nog steeds niet kunt downloaden, neem dan contact op met de fabrikant van uw apparaat voor de beste assistentie. 


*FordPass-app is compatibel met selecte smartphoneplatformen en beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.